Kategorier
Ikke kategoriseret

En rullende butik

Mange butikker har dekoreret deres facade med et stort skilt eller logo. Men hvad nu, hvis man ikke har en fysisk butik. Hvordan skal man så gøre opmærksom på sig selv?

Et godt alternativ kan være, hvis man eksempelvis har en bil. Så kan man benytte en såkaldt car wrap, og få pakket sin bil i folie, hvor man eksempelvis kan have printet virksomhedens logo. På den måde, kan du få en bil i din virksomhedsfarver og stil.
Det synes jeg er et ret godt alternativ, til den fysiske butik. For det kan nemlig have den dobbelte funktion, at den også virker som en rullende reklamesøjle.
Så derfor vil jeg da altid opfordre til, at man overvejer hvorvidt en fysisk adresse er vigtig for sin virksomhed, eller om en varebil eller tilsvarende kan være en bedre løsning.

I disse travle tider, kan det for mange måske endda være en bedre service at køre ud til kunden, i modsætning til at lade kunden køre til dig. Det er den slags overvejelser jeg selv har gjort mig.